Умови співпраці
Умови співпраці
Єдина умова в нашому оптовому інтернет-магазині: купівля ростовки (пачки) товару цілком. Якщо в пачці трусиків розміри S,M,L - то не можна вибрати тільки один розмір. Якщо на сайті не вказана точна кількість розмірів у пачці, а Вам це важливо - зробіть замовлення, і, коли наш менеджер зателефонує Вам з приводу уточнення замовлення, запитайте про всі деталі, які Вас цікавлять. Адже цілком можливо, що в одній пачці можуть міститися три S, три M і три L розміри, а в іншій - на вигляд аналогічній - уже чотири S, чотири M і лише два L розміри. Просимо поставитися з розумінням до такої ситуації, оскільки перевіряти кожну із сотень пачок не є можливим суто фізично і за часом.
Вас влаштовують наші умови? Вірніше умова? Тоді сміливо робіть замовлення.
Мінімальної суми замовлення поки що немає взагалі! Якщо ростовка товару коштує 120 грн - то 120 грн вже замовлення! Водночас якщо ростовка коштує 900 грн - то мінімум 1 ростовку треба купувати.
У роздріб товар не продаємо! Ми не створюємо конкуренцію своїм же покупцям :-)
Увага! Ми оптовий склад, і розміри вказані приблизно (плюс-мінус). Ми не працюємо "під себе", і не можемо "підбирати" розміри для сім'ї, подруг, ітд. Товар для перепродажу в магазинах та інших точках роздрібної торгівлі. Якщо в одній пачці трапилося, наприклад, дві 75-ки, дві 80 і дві 85ки, то в іншій може бути не така розфасовка, ми не можемо це контролювати. Так нам відвантажила фірма-виробник. Так, якщо у Вас попадеться вся упаковка одного розміру (замість 4х) - ми без проблем її заберемо собі назад, але якщо не збігатиметься 1 розмір, то таке буває скрізь.
З організаторами СП не працюємо. Якщо хочете, то: робите замовлення у нас на сайті, а потім, після отримання товару можете його поміряти ітд, у нас на це просто напросто немає часу, і ми не можемо відповідати за те, чи підійшов товар Вашому клієнту чи ні. Ми продаємо товар Вам.
Під реалізацію товар не віддаємо ні на яких умовах.
А якщо в мене буде брак? Або мені просто захотілося обміняти товар - поміняєте?
Брак міняємо.
Правила повернення\обміну товару :
По-перше - всі претензії до якості\кількості товару приймаються не пізніше трьох діб з моменту отримання посилки. Тому рекомендуємо перевіряти товар відразу, хоча ми і постараємося перевірити товар перед відправкою візуально.
Якщо раптом попався брак - для підтвердження треба надіслати нам фото на пошту, а далі буде обмін товару або повернення коштів за узгодженням з менеджером. При цьому треба розуміти - що ниточка, яка стирчить, наприклад, за брак не вважається.
А також УВАГА: в посилку з поверненням браку обов'язково треба поставити накладну, з якої товар отримали (або копію).
Якщо у Вас у замовленні не вистачає товару за кількістю - телефонуйте, розберемося.
Якщо ж Вам просто раптом перестав подобатися синій колір, і Ви хочете обміняти його на рожевий (наприклад), або просто захотіли обміняти модель на іншу, аналогічну чи ні, то нагадуємо:
Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" , спідню білизну та панчішно-шкарпеткові вироби включено до "Переліку непродовольчих товарів належної якості", що не підлягають поверненню або обміну на аналогічні моделі інших розмірів, форм, габаритів, фасонів, забарвлення або комплектації. До списку входять: бюстгальтери, труси, боді, корсети, купальники тощо.
У Вас було достатньо часу обміркувати подобається Вам модель чи ні до здійснення замовлення, а не вже після отримання товару.
Залишилися питання?
Задайте їх за телефоном, вказаним на сайті, і ми відповімо Вам більш детально.